Design, funkcjonalność, marketing. Święta trójca rosnącej sprzedaży online
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy firmę usługową na terenie Warszawy. Dzisiejsze upodobania potencjalnych Klientów sprawiły, że prawdopodobieństwo znalezienia ich w sieci jest bardzo duże. To właśnie dlatego musisz zaznaczyć swoją obecność w internecie. Samo posiadanie firmowych portali WWW to jednak zdecydowanie za mało. Aby móc czerpać z niej nie tylko korzyści wizerunkowe, ale też i sprzedażowe, musisz zadbać o profesjonalne projektowanie firmowych stron WWW. Jak powinna wyglądać nowoczesna witryna?
„Duże miasta to mnóstwo możliwości biznesowych, ale również i ogromna konkurencja. Handel oraz usługi powoli przenoszą się całkowicie do sieci, co nie rozwiązuje problemu rywalizacji o prym czy miano lidera sprzedaży. Przeciwnie. W internecie musisz wyróżnić się estetycznym i maksymalnie komfortowym w użytkowaniu portalem firmowym. Zadbaj o design, obecność mobilnej wersji bądź szybkość ładowania się witryny. Nie zapominaj o contencie czy przejrzystym menu. Aby wykrzesać maksimum potencjału marketingowego, postaw również na sprawdzone metody reklamowe. Profesjonalnie zaprojektowana strona WWW z dobrą widocznością w wyszukiwarce Google? To brzmi, jak przepis na skuteczne przyciągnięcie uwagi setki Klientów.”
Źródło: afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/warszawa/
Skorzystaj z praktycznych wskazówek. Przyjazna strona WWW krok po kroku
W marketingu istnieje niepisana zasada pierwszych pięciu sekund. Tak krótki odstęp czasu może być decydujący o tym, czy potencjalny Klient zdecyduje się pozostać na stronie internetowej czy znaleźć inne, konkurencyjne rozwiązania. Prowadząc przedsiębiorstwo w dużym mieście nie możesz pozwolić sobie na zaniechanie tak istotnego aspektu, jak profesjonalne projektowanie stron WWW. Nie wiesz, na co negatywnie spoglądają użytkownicy sieci? Spokojnie, doświadczeni eksperci z agencji AFTERWEB śpieszą z odpowiedzią. Twoja witryna z całą pewnością powinna odpowiadać współczesnym standardom estetyki. Design to nie wszystko – oczywiście, ale przestarzałe motywy to prosta droga do zamknięcia przeglądarki przez potencjalnego Klienta. Specjaliści z AFTERWEB podkreślają, że niemal identyczną reakcje mogą wywołać nagminnie wyskakujące okienka z komunikatami promocyjnymi. Spam okienkami pop up był modny kilkanaście lat temu. Dzisiaj za absolutne maksimum uważa się jedno tego typu działanie. Użytkownika sieci do czerwoności z całą pewnością rozgrzeje również brak mobilnego odpowiednika dla strony. W dobie popularyzacji tabletów oraz smartfonów, przygotowanie do wyświetlania na mniejszych ekranach stanowi klucz do końcowego sukcesu.